Amazon med modesatsning i den fysiske verden

E-handelsgiganten åbner sin første mode popup.

Det bliver det første offline salg for Amazon i Europa.

Annonce

Amazon ejer allerede Whole Foods Market og driver Amazon Go og Amazon Books butikkerne. Men når det kommer til mode, er e-handelsgiganten forblevet i den digitale verden.

Indtil nu, vel at mærke.

Nu åbner Amazon hvad der skal være webshoppens første pop-up butik med fokus på mode.

Den 3000 kvm store butik vil få beliggenhed på Baker Street i London med åbningstider fra tirsdag til torsdag hver eneste uge, rapporterer ehandelsgiganten.

Løbende udskiftning i sortiment

Pointen er, at butikken løbende vil skifte ud i sit sortiment af mode og tilbehør med et par dages mellemrum. På den måde er det forskellige og nye varer, der bliver vist til kunderne.

Samtidig vil det være muligt at købe hele butikssortimentet – det vil sige de varer, der endda ikke er tilgængelige gennem displays i butikken.

Amazons popup-gæster skal også kunne deltage i forskellige arrangementer, såsom DJ-optrædener og paneldebatter.

Enhver, der ønsker at shoppe i butikken, kan gøre det på stedet eller i Amazonas app.

Annonce