Black Friday: Telia-kunder modtager særbehandling

Eksklusiv adgang til alle Black Friday-tilbud dagen før alle andre. 

Eksisterende kunder først.

Annonce
Annonce

Ud fra det mantra gentager Telia i år successen, med at give alle nuværende kunder eksklusiv adgang til alle Black Friday-tilbud dagen før alle andre.

Det er andet år i træk, Telia tilbyder kunderne det, som Telia kalder ”Purple Thursday”.

Black Friday er på rekordtid blevet en shopping-tradition i Danmark – ja, over hele verden.

En dag med kæmpemæssige rabatter, men også en dag, hvor butikker og webshops kæmper en hektisk kamp om at udvide deres kundebase.

Men lige netop dét fokus vender Telia på hovedet.

- Med Purple Thursday kan man som Telia-kunde i ro og mag komme ned i den lokale Telia-butik allerede dagen før Black Friday. Tilbuddene er præcis de samme som på selve Black Friday. Men man slipper for stress og sikrer sig mod, at de bedste tilbud er udsolgt, siger Gustav Berghog, privatkundedirektør i Telia, i en pressemeddelelse.

Det er også muligt at tage en ven med ned i butikken. Han eller hun får også adgang til Purple Thursday-tilbuddene, hvis man er i selskab med en eksisterende Telia-kunde.

Purple Thursday

Telia har lanceret konceptet Purple Thursday som et strategisk initiativ i forbindelse med Black Friday sidste år.

Annonce
Annonce

Det handler helt grundlæggende om at skabe en tradition, hvor Telia sætter eksisterende kunder i fokus i en hel uge.

Alt andet ellers synes at handle om Black Friday og at hente nye kunder ind i butikken, så derfor er der nu fokus på pleje af kunder, som allerede har lagt penge i butikken.

- Selvfølgelig vil vi gerne have nye kunder. Men det er mindst lige så vigtigt for Telia at behandle vores kunder bedre end vores konkurrenter gør. Det er en del af vores strategi, at vi sætter eksisterende kunder først. Telia arbejder målrettet med at fjerne såkaldte pain points for vores kunder. Al virakken og kampen om de bedste tilbud er måske et lille pain point, men det er alligevel noget, vi gerne vil skåne vores kunder for, siger Gustav Berghog.

Navnet Purple Thursday er inspireret af Telias logofarve, som er er lilla.

De mange tilbud er ens i alle Telias butikker over hele landet, ligesom tilbuddene er de samme til Purple Thursday som på selve Black Friday.

 

Foto: Presserum, Telia

 

Tilmeld

Gå ikke glip af vores e-handelsnyhedsbrev?

Tak!