Fornyer sit digitale udtryk
Douchebag blev grundlagt i 2012 af den svenske ski-legende Jon Olsson.
Nu blæser forandringens vinde, og virksomheden har lanceret et nyt site med et splinternyt udseende og teknologisæt.
Den tidligere side er
således blevet erstattet af en skalerbar platform tilpasset globalt salg på hovedplatformen,
Centra.
Løsningen er udviklet i samarbejde
med de norske agenturer Los & Co
og Kodebyraaet.
Den nye side er nu aktiv i hele Europa, USA, Norge og Canada med individuelt tilpassede indstillinger for sprog, valutaer, betalingsmetoder, fragt og lagerlogistik.
- I kraft af, at vi har et produkt, der er rettet mod en global, mobil og aktiv målgruppe, er det vigtigt for os at finde en opsætning, hvor vi på en smidig og effektiv måde kan møde disse personer over hele verden.Tidligere har vi kæmpet meget for at få tilpassede tilbud, valutaer og anden logistik, der kommer med salg til et globalt marked. Disse problemer er nu elimineret takket være vores centraliserede site, som er bygget af Codebyraaet og designet af Los & Co på hovedplatformen Centra. Vi kan nu styre alle markeder fra kun et system og derved skabe merværdi for kunden, samtidig med at vi optimerer vores salg på alle niveauer, siger Marius Valaker, Senior e-commerce specialist hos Douchebags til Ehandel.dk.
Stabilitet og ydeevne har også været af høj prioritet i udviklingen af det nye websted, der er bygget til at modstå de ekstreme markedsforhold.
- Målrettede kampagner og specialtilbud er en stor del af vores forretning og en vigtig måde for os at møde vores kunder på. Væksten i kombination med trækkraften fra vores superinflucere har betydet, at vi skal styrke vores præstation på alle niveauer. Det nye websted er bygget og testet for at modstå ekstremt høj trafik, hvilket er en hygiejnefaktor for vores fortsatte vækst, fortæller Marius Valaker..