En Black Friday ud over det sædvanlige

”Vi stræber altid efter at overgå vores kunders forventninger”.

E-handleren Gents vælger at skifte fokus under Black-Friday festlighederne.

I år vil virksomheden belyse den seje kamp mod prostatakræft, og målet er at samle 350 tusinde kroner ind til prostatakræftforeningen.

Annonce

Og hvordan gør man så dét?

I stedet for Black Friday har Gents valgt at søsætte et koncept, de kalder Black Hours.

Black Hours-kalenderen giver både enkeltpersoner og virksomheder mulighed for at donere til Prostate Cancer Association, i forbindelse med et køb, og endvidere arrangere møder med interessante og indflydelsesrige branchefolk.

Hver time i løbet af dagen bliver der åbnet en ny låge i kalenderen med et unikt tilbud på Gents.se, og her er det først-til-mølle princippet, der gælder.

Forbrugerne kan falde over eksempelvis en frokost med Spiltans grundlægger og administrerende direktør Per H Börjesson, et foredrag eller workshop til lederteamet og unikke samleobjekter.

For at gøre det hele lidt mere spændende har Gents valgt at ”efterlade” en tom låge i kalenderen - "Overraskelsesdøren", bliver den kaldt.

Vi stræber altid efter at overgå vores kunders forventninger. Med en overraskelseslåge ønsker vi at give enkeltpersoner og virksomheder mulighed for at påvirke hvilket tilbud, der skal fremgå, og således få alle til at føle sig involverede. Hvad vil du have, den tomme låge skal indeholde? Eller måske vil du selv være overraskelsen? Jeg håber, at mange interessenter lader høre fra sig, så vi sammen kan udfylde lågen med noget helt specielt, siger Sofie Okstad, marketingchef hos Gents i en pressemeddelelse.

Alle donationer, der bliver foretaget gennem køb under Black Hours, går ubeskåret til Prostate Cancer Association.

Annonce