Får toppost hos Bubbleroom – skal nedbringe mængden af returer

"Mange kompetente medarbejdere i huset".

Nu tiltræder Johanna Jörgner som den nye CDO, Chef Digital Officer, hos Bubbleroom. Hun begyndte allerede sit nye job i mandags, meddeler den svenske avis, Habit.

Jörgner har, indtil nu, siddet ved Nelly.com, hvor hun arbejdede i et omkring et år. Tidligere arbejdede hun i Hemtex i 13 år med forskellige opgaver.

Annonce

Min rolle bliver at sikre, at vi bruger vores færdigheder bedst muligt samt de helt rette værktøjer, som skal drive vores digitale rejse fremadrettet. Vi skal vide, at vi gør det rigtige, på det rigtige tidspunkt, på den rigtige måde og for det ”rette” beløb. Der er så mange kompetente medarbejdere her i huset, siger Johanna Jörgner.

Ifølge Habit skal den nye CDO fokusere på særligt ét område:

Det er utrolig vigtigt at fokusere på returer. Vi er nødt til at få dem ned i antal og sørge for, at vi finder ud af, hvad der har forsaget kundens retur. Så har vi bedre forudsætninger for at undgå det i fremtiden, siger Johanna Jörgner.