Fik strikket endnu en rekord sammen – ”hvor er det vildt!”

Flere tal fra Black Friday. 

Her på den anden side af Black Friday, og efter at rusen har lagt sig, gør mange virksomheder status.

År efter år slår Black Friday nye rekorder, og det gør sig også gældende hos Rito.dk. De foregående fem år er der blevet sat omsætningsrekord på Black Friday, og i år var absolut ingen undtagelse.

LÆS OGSÅ:
Rito: ”Indtil videre ligger vi – i Black Week – tæt på 20 procent foran sidste år”

Annonce

Er du vimmer nogle vilde tal, vi har præsteret, fortæller CEO hos Rito, Dennis Drejer, til Ehandel.dk.

På selve Black Friday er virksomheden vækstet med over 100 procent, altså mere end dobbelt op i forhold til året før.

Om fredagen omsatte vi for mere end hele vores første regnskabsår. HVOR ER DET VILDT, kommenterer han.

Hvis man ser på hele Black Week har resultaterne heller ikke været skuffende. I løbet af Black Week har Rito vækstet med 73 procent i forhold til året før. Og ikke nok med dét, så har virksomheden i november måned lavet omsætningsrekord.

Hos Rito har man således ingen problemer med at tjene penge, som Dennis Drejer selv formulerer det.

Og derfor er det altid sjovt at være med. Vi glæder os allerede til næste år, afrunder direktøren.