Her er Elgigantens nye storsatsning

Følger med i de nye behov.

Elgiganten søger fortsat nye måder, hvorpå de kan gøre det lettere for kunderne i corona-tiden.

Nu lancerer elektronik-kæmpen LIVE-shopping. Det betyder, at alle kunder kan få råd og vejledning i realtid fra en butiksmedarbejder ved hjælp af videoopkald fra en computer eller en mobiltelefon.

Annonce

Tjenesten er perfekt til dig, som ikke selv har mulighed for at besøge dit lokale varehus, men ønsker råd og vejledning om produktet, inden du køber, skriver virksomheden på sin hjemmeside.

Administrerende direktør hos Elgiganten, Peder Stedal, fortæller, at konceptet også er opstået som en hjælp midt i den pandemiske hvirvelvind.

Vi er alle berørt af coronakrisen på en eller anden måde, og der hersker ingen tvivl om, at det er en speciel og krævende situation alle befinder sig i. Det vigtigste for os har været og er fortsat at passe på vores medarbejdere og kunder og følge med i de nye behov, der er opstået som følge af den nye situation.

Derfor har vi indført LIVE-shopping i Elgiganten, fordi vi gerne vil gøre hvad vi kan for at hjælpe med at reducere risikoen for smitte, samtidig med at vores kunder kan få gode råd og den hjælp og vejledning, som de er vant til at få ude i vores varehuse, siger han til Ehandel.dk.