Interflora: “Vi håber at kapitalisere ekstra på Valentinsdag”

Mere klar i år end nogensinde

Annonce

I år satser Interflora, med sin 20-års erfaring inden for e-handel,
på en salgsrekord for tredje år i træk i løbet af Valentinsdag.

Selskabets strategi for at tage yderligere markedsandele er blandt andet udvidede bestillingstider for leverancer på samme dag samt et fuldt optimeret website.

Annonce

- Det er kærlighedens dag – det er vores dag. Det er også den dag, hvor alt skal gå problemfrit. Og vi er mere klar til det her år end nogensinde. Vi har skærpet sortimentet, forbedret leveringsvilkårene og optimeret hjemmesiden for at gøre det nemt og tilgængeligt at købe blomster, siger Nina Lindvall, adm. direktør for Interflora, i en pressemeddelelse.

Interfloras salg i dag er primært drevet af nethandel.

I de senere år har selskabet investeret i en ny, fleksibel og skalerbar e-handelsplatform, som nu er videreudviklet med forskellige moduler og funktioner.

Den seneste nyhed er et indsigts- og personificeringsmodul.

- Det handler om aldrig at stagnere, men tværtimod altid være i bevægelse for konstant at holde sig på forkant og drive den digitale transformation. Købsadfærd ændrer sig konstant, og vi skal være en del af forandringen for at sikre den fremtidige forretning. I dag har vi et stabilt fundament med en stærk og voksende onlineforretning samt profitable butikker, i alt 559. Denne vækststyrke håber vi at kapitalisere yderligere i løbet af Valentinsdag, siger Nina Lindvall.

Valentinsdag er, efter jul, den største kommercielle fest for Interflora.

Foto: Nina Lindvall