CDON: Lancerer nyt værktøj til e-handlere

Vil tilbyde markedets førende løsninger. 

I dag annoncerer markedspladsen CDON et spritnyt værktøj, der har fået tilnavnet CDON Connect.

Værktøjet er designet til eksterne forhandlere på CDON Marketplace, som skal afhjælpe integration og give adgang til nye funktioner, der har til formål at optimere forhandlernes salg på markedet.

Annonce

I en pressemeddelelse oplyser CDON, at de stræber efter at blive et knudepunkt for e-handelsbranchen i Norden og tilbyde markedets førende løsninger til deres mere end 1.000 eksterne e-handelsudbydere.

 I dag har vi forhandlere, der henter over 90 procent af deres omsætning via CDON Marketplace – bare under fjerde kvartal af 2019 steg deres salg med op til 75 procent. CDON Connect vil understøtte og forbedre salgsprocesserne yderligere fremover, siger Kristoffer Väliharju, administrerende direktør for CDON.

Det nye værktøj skal blandt andet give de mange e-købmænd information om bedst sælgende produkter i realtid, prissammenligning med andre forhandlere på markedet, systemer til lettere administration af ordrer, mulighed for at sælge via CDONs B2B-site samt vejledning om at oprette produktsider i høj kvalitet.

Gennem bedre integrationssystemer og adgang til nøglefunktioner, såsom salgsrapporter og prissammenligning, gør CDON Connect det endnu nemmere at sælge på vores markedsplads. Ud over nye funktioner, tilbyder værktøjet bedre ydelser for de handlende. Det betyder, at produktændringer, prisjusteringer og lagerbalance hurtigt kan opdateres, selv i intensive kampagneperioder, hvor der er tung belastning på siden, afrunder Kristoffer Väliharju.

CDON Connect bliver tilgængelig i marts 2020.