Nordicfeel lancerer ny hjemmeside

 Nordicfeel lancerer nu en ny hjemmeside til Sverige, Finland, Norge og Danmark.

Formålet med den nye hjemmeside er et mere brugervenligt design, der er tilpasset målgruppen Nordicfeel.

Annonce

Hjemmesidens udvikling er baseret på kunderejser for at kunne skabe en mere effektiv og personlig shoppingoplevelse, uanset hvor kunden befinder sig.

- Vi har brugt lang tid til på at analysere data, studere brugeradfærd og indsamle oplysninger om vores målgruppe, inden vi begyndte at opbygge vores nye platform. Det vil jeg sige er succesfaktoren, når vi lancerer det nye websted i dag, siger Björn Carling, CTO på Nordicfeel, i en pressemeddelelse.

Nordicfeel's vision er at være den oplagte destination for alle, der ønsker at realisere 'sit bedste jeg'.

Derfor fokuserer virksomheden på en mere inspirerende hjemmeside, som optimalt set skal tiltrække end bredere målgruppe og give kunden et komplet sortimentudbud, adgang til prestigefyldte brands samt relevante nyheder.

- Virksomheden har siden foråret 2018 arbejdet tæt sammen med vores brands og deres autoriserede forhandlere for at styrke sit produktsortiment med det rette udbud, stærkere kundekommunikation og forbedret tilgængelighed, siger Camilla Eriksson, ny indkøbschef hos Nordicfeel.

Pernilla Barkman, administrerende direktør i Nordicfeel, tilføjer:

- Nordicfeel-brandrejserne tager os fra prisfokus til kundefokus. I det nye Nordicfeel skal kunden nemt og hurtigt kunne finde, hvad han eller hun er på udkig efter, i et inspirerende og navigerbart miljø.

Nordicfeels nye profil indeholder en opdateret farvepalet, og logoet skal samtidig have fået et mere tidsløst design.

Annonce

Sammen med en endnu stærkere logistik, som stadig findes i Växjö, hvor firmaet startede, er Nordicfeel nu klar til at øge sin tilstedeværelse i de nordiske lande.


Nordicfeel bedriver e-handel inden for skønhedsprodukter og opererer i Sverige, Norge, Finland og Danmark. Virksomheden er én af de største online skønhedsbutikker i Norden.

Nordicfeel har fået prisen som ’Årets E-handler’ i både 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016 og 2017 i kategorien ’Beauty’.