Nu bliver forbrugerne en central del af udviklingen hos Klarna

Virksomheden lancerer et forbrugerråd.

Nu bliver forbrugerne en meget større, og mere central, del af Klarna.

Virksomheden lancerer “Consumer Council” – et initiativ, der giver betalingsselskabets kunder mulighed for at hjælpe med og udvikle forretningen.

Annonce

Det er et globalt koncept, som indebærer, at betalingsgiganten inviterer forbrugerne til regelmæssige møder, hvor de kan give Klarna feedback på virksomhedens tjenester.

Møderne finder sted på Klarnas primære markeder tre gange om året – det første den 10. marts i London.

Vi har et fantastisk ”community”, som vi taler med og lytter til hver dag for at forstå deres oplevelser af vores tjenester. Selvfølgelig er det sjovt at få positiv feedback, men vi er endnu mere interesserede i at høre om de områder, hvor der er forbedringspotentiale og bedre løsninger, som vi selv ikke har tænkt på, siger Sebastian Siemiatkowski, medstifter og administrerende direktør for Klarna, i en pressemeddelelse.

Med lanceringen af ​​Consumer Council ønsker vi at bære vores kundedialog til næste niveau og give kunderne en endnu mere central rolle i vores udviklingsarbejde.

Hver møde har et specifikt tema, der er relevant for de forskellige markeder. Efterfølgende sammenfattes indsigter og oplevelser, som forbrugerne deler, i en rapport, der kan bruges til at forbedre eksisterende produkter og tjenester såvel som udviklingen af ​​nye, forklarer virksomheden.

Den 16. marts er der møde i Stockholm, og senere i foråret er der også planlagt sammenkomster i Manchester, Berlin og New York.