Skal du i Amazon-skole?

”Nordiske virksomheder har brug for et holistisk perspektiv”

Nu tager Maze-One, et full-service Amazon specialistbureau, skridtet videre med deres koncept og har udviklet en ny Amazon-skole.

Her skal medarbejdere fra danske virksomheder arbejde med Amazon som markedsplads og bliver i den forbindelse certificeret i Amazon Advertising.

Annonce

Amazon er en yderst attraktiv men også kompleks markedsplads, og vores erfaring er, at nordiske virksomheder har behov for lokal nordisk sparring men også et holistisk perspektiv ift. brugen af Amazon overfor andre salgs- og markedsføringskanaler, har Ulrik Grevenkop-Castenskiold, Managing Partner og Co-founder af Maze-One Nordic,  udtalt i sommer.

Kurset er målrettet personer i danske virksomheder, som overvejer at sælge på Amazon eller allerede har erfaring. Specifikt egner kurset sig til E-Commerce managers, digital ansvarlige, marketing ansvarlige eller lignende.

Undervisningen foregår både på dansk og engelsk.

LÆS OGSÅ: Amazon-specialister træder ind på det nordiske marked

Maze-One er stiftet i 2018 og har, ifølge virksomheden selv, hurtigt opnået en stærk position i Holland som Amazon-specialist for kunder som Unilever, Coca-Cola og Hunkemöller,

Maze-One stræber efter at hjælper virksomheder med at styrke deres salg. Derudover at udnytte de kommercielle muligheder via Amazon detailhandelsplatformen på globalt niveau samt Amazons hastigt voksende annonceringsplatform.