Interview: Solgte 180.000 produkter på Black Friday

"Teamarbejde på tværs af alle afdelinger".

Brandsdal Group, der står bag ”Cocopanda” og norske ”Blivakker”, rapporterer en salgsstigning på årets Black Friday, der har overgået alle forventninger.

Vi er meget tilfredse med Black Friday i år. Vi har nået en ny rekord med en vækst på 20 procent sammenlignet med 2018, som også var et rekordår. Hele Brandsdal-gruppen har solgt 180.000 produkter udelukkende på Black Friday, siger Lene Johansen, salgs- og marketingchef hos Brandsdal Group, til vores norske søsterside Ehandel.

Annonce

De to handelsfester, Cyber ​​Monday og Black Friday, er årets vigtigste begivenheder for både ”Cocopanda” og ”Blivakker”. Men Brandsdal Group lægger mindst lige så meget fokus på sin virksomhed internt.

Virksomheden fejrede Black Friday med et julebord og fulgte salgstallene live i fællesskab.

Det kræver ekstremt meget arbejde at skabe engagement og imødekomme kundens forventninger på sådan en travl dag. Derfor er det sjovt at kunne afslutte ugen med "Ugly Christmas Sweater"-festen, hvor vi følger tallene i løbet af aftenen og tager vores Facebook-fans med på råd i udvælgelsen af årets grimmeste julesweater. Vores live-sending på både Facebook og Instagram havde mange seere i alle lande i år, og vi modtog en enorm positiv feedback fra vores kunder, siger Lene Johansen.

Selvom Black Week startede med en transportstrejke i Finland, der ikke var overstået onsdag formiddag, annoncerer den internationale gruppe, at strejken ikke har givet nogen større problemer.

Bortset fra strejken i Finland gik hele ugen smertefrit og med fuld køretid, siger Lene Johansen og fortsætter:

Det er også værd at nævne, at vi var klar med alle de varer, der blev solgt under Black Week i Norge den 1. december. Så alle vores kunder kunne få deres varer hurtigt leveret. Jeg er yderst imponeret over det arbejde vores lager- og logistikafdeling leverer. Vi oplevede heller ikke driftsproblemer i vores IT-systemer. Denne uge er virkelig resultatet af teamwork, der er spredt på tværs af alle afdelinger.

Da vores søsterside talte med Lene Johansen på Cyber ​​Monday i går, fortalte hun at salgssuccesen fortsætter:

Indtil videre har vi en start, der viser en stigning på 50 procent sammenlignet med Cyber ​​Mandag sidste år, så det ser meget lovende ud.

Annonce