Sportamore: ”En positiv start på dagen”

”Interessen for Black Friday stiger”.

Med ambitionen om at sælge mere end seks tights i minuttet, noget som virksomheden opnåede under Black Friday sidste år, lancerede Sportamore sin Black Friday-kampagne tidligere i denne uge.

Og indtil videre er tingene gået efter planen. I dag meddeler Sportamore, at interessen for Black Friday er større end nogensinde – i hvert fald hos dem.

Annonce

LÆS OGSÅ: Forbereder sig på den største handelsdag i virksomhedens historie

Vi ser, at interessen for Black Friday hos Sportamore fortsætter med at stige. Vi bød 26 procent flere besøgende end sidste år velkommen i løbet kampagnens første døgn, siger Johan Ryding, administrerende direktør for Sportamore.


36 procent flere varer

Det øgede antal besøgende har også ført til, at sportsbutikken har modtaget flere ordrer, de skal håndtere.

Og som et resultat af den store trafikmængde blev der solgt 36 procent flere varer end sidste år i løbet af den første kampagnedag.

De første par timer har nogenlunde matchet vores forventninger, siger Johan Ryding.

På trods af det tunge pres har Sportamore også formået at få sine leverancer uden problemer.

Det har været en positiv start på Black Friday, og vi ser frem til resten af dagen, afslutter Johan Ryding.

Annonce