Del af en ambitiøs vækststrategi?
Når verdens førende platform for kundeanmeldelser Trustpilot
deler sine tal for 2018, afslører det, at e-handelsleverandøren for første gang har
oversteget en omsætning på 62 millioner dollar.
Det svarer til en stigning på 28 procent I forhold til året
før.
Dog har rekordåret resulteret i et tab på 23,4 mio. dollar, hvilket svarer til omkring 155 millioner danske kroner.
Dette skal angiveligt være planlagt og en del af virksomhedens ambitiøse vækststrategi, fremgår det af en pressemeddelelse.
- 2018 har været et godt år for Trustpilot. Vi har fortsat investeret i vores kunder og global vækst. Vores resultat for 2018 er i tråd med vores investeringer og vores overordnede strategi, der medførte en stigning på næsten 30 procent, siger Hanno Damm, CFO på Trustpilot, i en pressemeddelelse.
I dag er Trustpilots evalueringssystem Trustcore tilgængelig på over 260 hjemmesider. Hver måned kommer der over 1,5 millioner kundeanmeldelser op.
Foto: Hanno Damm