Bodystore på banen med ny og hurtig e-handel

En helt anden oplevelse på mobilen.

Den nordiske aktør Bodystore har nylanceret sin hjemmeside.

Vi har opdateret Bodystore for at give vores kunder en endnu bedre oplevelse. Vi vil være en destination for dem, der ønsker at udleve deres træningsinteresse og kunne tilbyde alt det nødvendige udstyr til dem, der træner i fitness, i crossfit-hallen eller derhjemme, siger Viktor Gullbrand, ansvarlig for Bodystore, i en pressemeddelelse.

Annonce

Virksomhedens nye e-handel skal efter sigende være hurtigere og samtidig have fået et visuelt ansigtsløft og et opfrisket sortiment.

Der er også lagt arbejde i at opdatere Bodystores visuelle identitet og kommunikationindsats.

Den største forskel vil være for dem, der besøger platformen via mobiltelefonen. Indholdet bliver indlæst meget hurtigere, og designet er tilpasset mobilen i langt højere grad. Søgefunktionen og navigationen er også blevet forbedret, og platformen har AI-understøttelse, der over tid vil kunne forbedre oplevelsen yderligere.

Bodystore er en del af Health and Sports Nutrition Group, som også inkluderer det svenske mærke Gymgrosisten samt mærkerne Star Nutrition og Fitness Market.