”Vi har tømt tre Bilka-butikker for chokolade”

Kunderne kan se frem til en sød overraskelse.

”Jeg er så træt af at tale om Corona", lyder det fra Lars Mansfeld-Giese, han er direktør hos virksomheden Real Coffee.

Jeg fanger ham midt i formiddagskaffen, hvor han deler en hyggelig historie med mig, der tager afstand fra den sædvanlige, og til tider energitappende, virus-snak.

Annonce

Real Coffees kunder kan nemlig se frem til en lille overraskelse, hvis de køber kapsler i påsken. Chokolade er for mange en kærlighedsaffære, og Lars Mansfeld-Giese har tænkt sig at puste lidt til romantikken, og ikke mindst hyggen, i denne højtid.

Vi giver alle vores kunder en lille påskegave i form af en 3-pak med påskeæg fra Spangsberg. Vi har faktisk tømt tre Bilka butikker for chokolade, siger han med et smil i stemmen.

..Og det søde initiativ har faktisk intet med aktuelle pandemi at gøre, selv om kundeforkælelse ligger mange virksomheder på sinde lige nu.

Nogle gange skal der bare lidt ekstra til. Vi bruger ofte højtiderne til at skabe noget awareness og lave sjove kampagner. Chokolade og kaffe går super godt hånd i hånd. Jeg forestiller mig, at mange af vores kunder bruger påsketiden til at sidde på terrassen med dyner og tæpper – og en solid kop kaffe. Et påskeæg er prikken over i’et.

Vi har desuden et godt samarbejde med Spangsberg – de har nogle gode produkter og et godt brand.

Det er fjerde år i træk, Real Coffee smider lidt gaveregn efter kunderne – det gælder både shop- og abonnementskunderne.

Måske kan vi lokke dem til at lave en bestilling før påske, når de får et påskeæg med i købet. Min opfattelse er, at kunderne synes det er sjovt og hyggeligt.

Skal kunderne forvente mere chokolade med posten i den kommende tid?

Annonce

Vi laver noget tilsvarende til jul. Det kunne være i forbindelse med vores julekalender, som for resten bliver superfed. Det skal kunderne glæde sig til – vi er meget stolte af den, afrunder direktøren.

Tilmeld

Gå ikke glip af vores e-handelsnyhedsbrev?

Tak!