CDON udfordrer Jollyroom: ”Vi vil være den ledende aktør i Norden”

Udvider segmentet. 

Svenske CDON har planer om en førende position på markedet – det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

Vores mål er at blive den ledende aktør inden for baby, børn og legetøj i de nordiske lande, siger Linda Andersson, områdechef med ansvar for legetøj hos CDON.

Annonce

Efter at have oplevet en stærk vækst på området, vil selskabet nu lægge yderligere kræfter i at udvide segmentet.

Flere og flere kunder vælger at købe legetøj og produkter til børn online, især i de seneste par uger. I løbet af fjerde kvartal i 2019 steg salget med mere end 50 procent, og for hele året 2019 oplevede vi en stigning på 30 procent for børne- og legetøjsprodukter.

Som en del af den nye satsning vil virksomheden også udvide sit samarbejde med onlinebutikken Adlibris ved at inkludere deres børns og legetøjssortiment på CDON.

I dag er der over hundrede virksomheder, der sælger legetøj via markedspladsen.

Vi ser et stort potentiale i at udvide babysegmentet yderligere med blandt andet klapvogne og ”babyposer” fra kendte mærker. Vi vil også være i stand til at tilbyde vores kunder et komplet sortiment fra de største legetøjsmærker, siger Linda Andersson.

Lige nu tilbyder virksomheden 160.000 børneprodukter til deres 1,8 millioner aktive kunder.

Tilmeld

Gå ikke glip af vores e-handelsnyhedsbrev?

Tak!