Cocopanda: ”Vi vil overgå resultaterne fra sidste år”

Planlægger mange nye koncepter

For mange bekendt finder Singles Day sted den 11. november hvert år.

Men i år var skønhedsplatformen, Cocopanda, én af dem, der allerede begyndte sine kampagner i den indledende weekend og investerede således i en Singles Weekend i stedet.

Annonce

Nu er den næste salgsfest i gang, og Cocopanda fortsætter med sin kampagneentusiasme.

Vi kommer definitivt til at satse på Black Week i alle butikker, og alle websteder, på alle vores markeder, siger Lene Johansen, salgs- og marketingdirektør i Brandsdal Group, der ejer Blivakker og Cocopanda, til Ehandel.

Cocopanda findes i Danmark, Sverige, Finland, Tyskland, Østrig og nu også i Polen – et marked, virksomheden trådte ind på tidligere i år.

I løbet af dette års Black Friday holder make-up-succesen kortene tæt til kroppen, men gør det dog klart, at de planlægger en hel uge med nye koncepter.

Vores konkurrenter holder øje med os, så vi ønsker ikke rigtig at afsløre for meget af, hvad vi planlægger at gøre. Men det, der er helt sikkert, er, at vi vil teste mange nye koncepter i år, fortæller Lene Johansen.


Flere køb til under træet

I år ligger Black Friday-festlighederne forholdsvis sent, altså den 29. november. Lene Johansen mener, at forbrugerne, i den forbindelse, vil bruge tilbudsugen på at få nogle julegaver i hus:

Vi tror ikke, det bliver så meget anderledes i år, bortset fra at endnu flere planlægger at købe i løbet af Black Week. Black Week kommer endnu tættere på den gængse julehandel, og vi tror, ​​at flere foretager køb til under træet i denne uge.

Onlinebutikken har ingen tal at dele før dette års salgsperiode, men én ting er sikkert: Cocopanda vil overgå  resultaterne fra sidste år.

Annonce

Vi har ikke sat noget specifikt mål, bortset fra at vi vil overgå resultaterne fra sidste år. Det bliver i form af et enormt udvalg, gode priser og superhurtig levering, konkluderer Lene Johansen.