Gina Tricot åbner Instagram-venlige butikker

Ny koncept-butik på vej

Gina Tricot sætter nu kunden endnu mere i centrum og skaber en ny shoppeoplevelse i forskellige dele af Skandinavien.

I september 2018 blev et helt nyt butikskoncept lanceret, da Gina Tricot Concept Store på Götagatan i Stockholm åbnede sine døre for offentligheden.

Annonce

Kunderne blev budt velkommen i "en verden af inspiration", med moderne indretning og Instagram-venlige rum.

Kæmpe spejle, behagelige siddepladser og specialdesignede møbler skal skabe en følelse af, at kunden befinder sig i ét, stort luksuriøst omklædningsrum.

I dette efterår åbner Gina Tricot yderligere fire butikker i henholdsvis Malmö, Helsinki, Stockholm og København.

Ifølge virksomheden er produktsortimentet, den geografiske placering og de ansatte i butikken nøje udvalgt og skræddersyet til kundernes præferencer og behov.

Vores mål er at optimere alle aspekter af butikken, og hvad den kan levere. Butikstørrelse, placering, rentabilitet og markedssituation er alle ting, som vi nøje har overvejet. Vi leder konstant efter attraktive, nye butiksplaceringer. Gina Tricots strategi er at bevare sin position som en førende modekæde og samtidig øge frekvensen af ​​onlineshopping. I de seneste år har vi omorganiseret mange dele af vores forretning og organisation, samtidig med at vi har tilpasset vores butikker kundernes behov, siger Joachim Modigh, interim, direktør for Gina Tricot, i en pressemeddelelse.


Ny konceptbutik i København

Til november åbner modekæden sin anden Concept Store, denne gang på Strøget i København.

Butikken kommer, som sin søster i Götagatan, til at have moderne indretning med specialdesignede møbler.

Den har til formål at være en kreativ og spændende shoppe-destination med fokus på kundens behov og kommer endvidere til at tilbyde en udvidet denimsektion samt eksterne brands.

Annonce

Stockholm: