Klarna og Snoop Dogg lancerer egen nethandel

Ny konkurrent til dem, der sælger kashmir-toiletpapir eller jordnøddesmør i guld

Annonce

Tidligere i år blev det kendt, at den amerikanske rapper Snoop Dogg har været aktionær i det svenske betalingsselskab Klarna, og har i den forbindelse ændret navn til Smoooth Dogg.

LÆS OGSÅ: Snoop Dogg investerer i Klarna - bytter navn til Smoooth Dogg

Annonce

Det sker på baggrund af Klarnas kampagne "Get Smoooth", som er aktiv lige nu. Kampagnen handler om virksomhedens friktionsfrie betalinger, der skal være så ”smooth” som muligt.

Nu tager Klarna og Snoop Dogg samarbejdet et skridt videre med deres helt egen e-handel og kollektion på hjemmesiden Get.smooth.com.


Kashmir-toiletpapir og jordnøddesmør i guld

Det eksklusive produktsortiment omfatter toiletpapir i kashmir,
"Gold Peanut Butter", sengetøj, kimonoer fremstillet af silke samt en
syv meter høj oppustelig rutschebane.

Hele kollektionen skal være tilgængelig for køb med Klarnas "Pay later"-løsning.

- Vi havde det sjovt, da vi skabte disse produkter og glædede os derfor rigtig meget til lanceringen. "Gold Peanut Butter" og silkeblødt sengetøj er noget, enhver ”player” har brug for, siger Snoop Dogg i en pressemeddelelse.


"Vi håber, at få folk til at smile"

Hele konceptet skal vise, at du som forbruger, butiksejer eller verdensberømt rapper kan få et mere enkelt og en mindre stressende hverdag, skriver virksomheden i pressemeddelelse.

- Det bliver super sjovt at lancere den her eksklusive kollektion sammen med Snoop Dogg. Vi håber at få folk til at smile og samtidig få indsigt i, hvordan det er at bruge Klarna's ”Pay later”-service. Vores største problem lige nu er at finde ud af, hvor de store oppustelige rutschebaner kan opbevares, siger marketing direktør hos Klarna Norge, Thomas Elvestad.

Tilmeld

Gå ikke glip af vores e-handelsnyhedsbrev?

Tak!