Lancerer drive-in for at undgå smittefare

En naturlig udvikling. 

Siden lanceringen i 2019 har Biltema haft stort fokus på sin nye tjeneste ”Køb og Hent”.

En tjeneste, der lægger op til, at kunderne kan købe deres varer online og efterfølgende hente dem i butikken.

Annonce

Siden da har Covid-19 slået rødder i Norden, og for at reducere smitterisikoen har virksomheden valgt at lancere en ny variant, som har fået tilnavnet: ”Køb og Hent Drive in”.

Vi har taget flere initiativer i den aktuelle situation, og det er naturligt at udvikle Køb & Hent i henhold til sociale forhold, siger Johan Gerdevåg, marketingchef hos Biltema, til Ehandel.

Hvis kunden vælger at benytte sig af den nye tjeneste, får vedkommende en kørselsvejledning til afhentningsstedet.

Dernæst får kunden instrukser om, hvordan butikspersonalet bliver informeret om ankomst. Personalet kan således komme med kundeordren og placere den i bagagerummet på køretøjet. På den måde behøver kunden slet ikke forlade sin bil.

Ifølge Biltemas danske side skal kunden bare sende en SMS.

Biltemas Drive In-service er tilgængelig i Karlskoga i Sverige, Oslo og Jessheim i Norge samt alle varehuse i Danmark.

Tilmeld

Gå ikke glip af vores e-handelsnyhedsbrev?

Tak!