Svensk modeplatform åbner dørene i hjertet af København

”Jeg ser frem til at se, hvor lang køen bliver”

Siden Jarno Vanhatapio grundlagde Na-kd i 2015, har virksomheden oplevet fremgang.

Den selvstændige platform har haft succes med sin e-handel og er blevet én af ​​Europas hurtigst voksende modevirksomheder.

Annonce

Og nu er det blevet tid til en, forhåbentlig, succeshistorie i den fysiske verden.

Na-kd åbner dørene til sin første pop-up-butik på én af ​​de mest attraktive lokationer, i hjertet af København.

Fra den 1. november kan Na-kd således byde deres kunder velkommen på Købmagergade 42.

Det er helt fantastisk, at vi på så kort tid har fået et så attraktivt et sted for deres pop-up-butik i København, og som jeg kender Na-kd, vil de få det maksimale ud af denne placering. Jeg ser virkelig frem til at se, hvor lang køen bliver, når de åbner. Vi leder allerede efter nye placeringer i de største byer i Tyskland og Holland, og vi er overbeviste om, at der vil være mange gode muligheder der, siger Mikael Bruun, leder af Global Expansion Management hos Gate46, som Na-kd samarbejder med.

Èn af Na-kd's grundlæggere er også meget begejstret for den nye placering:

Vi sælger vores produkter til 1.000 fysiske butikker i Europa. Det meste er stadigvæk online, hvilket naturligvis er vores fokus. Men vi ser også, at vi har et stærkt kundesegment i Københavnsområdet. Derfor er vi meget glade for, at det sammen med Gate46 er lykkedes os at få den perfekte placering på så kort tid, og nu ser vi frem til at se det fulde potentiale, siger Magnus Hjörne, en af ​​grundlæggerne af Na-kd.

 

 

Annonce