Weekday vokser internationalt online og offline

Alt for at møde kunderne

Weekday, som er en del af H&M Group, blev grundlagt i 2002. I den sidste tid har virksomheden fokuseret på at udvide både internationalt og online.

Annonce

Weekday har allerede åbnet flere nye butikker i Europa i 2019. Kæden har blandt andet åbnet modebutikker i Reykjavik, Luxembourg, København, Paris, Leuven, Leipzig og Bergen, og ekspansionen fortsætter i løbet af året.

– I dag har vi butikker på 12 markeder og e-handel på 19 markeder, blandt andet Sverige, Norge, Danmark, Tyskland, Storbritannien og Holland, siger Liselott Olovzon, marketingchef på Weekday, til vores søsterside, Ehandel.se.

Virksomheden fortæller, at Weekday satser stærkt på at åbne både fysiske butikker og webshops, eftersom styrken ligger i en stærk omnichannel. En kombination af online og offline gør det lettere at etablere gode relationer til kunderne, siger Liselott Olovzon.

– Vi ønsker at tilbyde en unik oplevelse, og vi tror på det fysiske møde, afslutter hun.