Boozt kan trække vejret igen: 70.000 ordrer blev sendt ud lørdag

Resten bliver sendt ud i dag.

Black Friday blev en rigtig succeshistorie for e-handelsfirmaet Boozt.com.

Annonce

Virksomheden skriver i en pressemeddelelse, at dagen avlede høje forventninger, men at alt fra teknologi til kundeservice alligevel var af højeste kvalitet.

- Med et velassorteret lager til Black Friday havde vi stærke tilbud med relevante produkter til vores eksisterende kunder, såvel som til de mere end 35.000 nye kunder, som vi bød velkommen under Black Friday og" Black Friday Early Access "torsdag, siger Boozts CEO, Hermann Haraldsson, i en pressemeddelelse.

Black Friday-weekenden startede dog en smule uheldigt. Virksomheden stødte på en teknisk fejl, som førte til noget ekstra arbejde om torsdagen.

LÆS OGSÅ: Boozt: Teknisk fejl øgede priserne – nu skal der betales tilbage

"Tilfreds med forløbet”

Men da fejlen blev afklaret, så det lysere ud for e-detailhandleren, som har pakket og sendt 70.000 Black Friday-ordrer i lørdags. De resterende ordrer vil blive afsendt i dag.

 -   Jeg er meget tilfreds med forløbet under ​​Black Friday, når vi igen demonstrerer organisationens evne til at tage udfordringen op og fortsætte med at levere til stadigt stigende forventninger. Med en Net Promoter Score omkring 70 på Black Friday, kan jeg se, at selv vores kunder er tilfredse, hvilket er godt for virksomhedens fortsatte vækst, siger Hermann Haraldsson.

Boozt's Black Friday-tour fortsatte i løbet af søndag.

I dag har selskabet lanceret sin Cyber ​​Monday-kampagne, der angiveligt indebærer rabatter på op til 60 procent.

Annonce